Aangenaam! Ik ben

Succesvol, samen met je klanten. Onze producten helpen jou je organisatie te verbeteren door ernaar te kijken vanuit het oogpunt van de klant.

Lees hier over klantervaringen
Lees hier over klantervaringen
Lees hier over klantervaringen
Lees hier over klantervaringen

Over Customeyes

Wij vergroten de klantwaarde van onze klanten door het verzamelen, analyseren en inzetten van feedback van klanten en stakeholders. Dit doen we niet alleen met cijfers, maar ook met de betekenis daarvan. En bovenal brengen wij organisaties in beweging. Richting de klant.

Klanten beter begrijpen

Klanten beter begrijpen

Maar met inzichten alleen zijn we er niet. We helpen ook om tot een gedeeld inzicht te komen binnen een organisatie en mensen in beweging te brengen. Om uiteindelijk toegevoegde waarde te leveren.

Stap voor stap zetten we een goed onderzoek neer

Stap voor stap zetten we een goed onderzoek neer

In de loop der jaren hebben we een aanpak ontwikkeld die gegarandeerd succes geeft en de klantresultaten vertaalt naar inzichten die impact hebben.

Naar een ultieme klantbeleving

Naar een ultieme klantbeleving

We gaan echt op reis met onze klanten. We werken met een team dat voortdurend op zoek is naar het WOW-moment bij de klant. Een combinatie van vrijheid en eigen verantwoordelijkheid om te doen wat we allemaal goed kunnen: onze klanten tevreden maken.

Onze werkwijze uitgelegd

Bekijk het in een filmpje

We hebben een aanpak ontwikkeld die gegarandeerd succes geeft en de klantresultaten vertaalt naar inzichten die impact hebben.

De aanpak

  1. 01

    Voorbereiden van het klantenonderzoek

    Het formuleren van de reden waarom een klantenonderzoek uitgevoerd wordt is heel belangrijk. Betrek belanghebbenden en collega’s vanaf het begin bij de opzet van het onderzoek.

  2. 02

    Uitvoeren van het klantenonderzoek

    Het is belangrijk te bedenken hoe u zich als organisatie naar uw klanten toe wilt presenteren. Hoe ziet de vragenlijst eruit? Wordt deze per mail of per post verstuurd?

  3. 03

    Analyses, rapporteren en presenteren

    In deze fase ligt de nadruk op nauwkeurigheid. Belangrijk om bij stil te staan is het niveau waarop u wilt rapporteren en welke resultaten er doorvloeien in de presentatie.

  4. 04

    Aan de slag!

    Om echt effect te bereiken met uw klantenonderzoek, is het noodzakelijk dat de inzichten uit het klantenonderzoek omgezet worden naar daadwerkelijke acties. Aan de slag!

Onze beloftes

Persoonlijk, prikkelend en deskundig
We hebben goed geluisterd naar onze klanten en ons eigen team. De uitkomst is dat we geloven in de unieke combinatie van de klantwaarden: 1. Persoonlijk, 2. Prikkelend, 3. Deskundig en 4. Oprecht. In alles wat we doen is dit een toetssteen – We willen en zorgen ervoor dat onze omgeving op deze manier over ons praat en dat ze ons in deze combinatie van de klantwaarden herkennen.
Je gegevens zijn veilig
ISO27001 en NEN 7510. Door de jaren heen heeft Customeyes altijd al veel aandacht gehad voor het beveiligen van informatie van klanten en respondenten. Dit is sinds oktober 2015 door de externe auditor onafhankelijk en objectief vastgesteld. We beveiligen persoonsgegevens, onderzoeksresultaten en overige informatie van klanten en respondenten op adequate wijze, zowel in technische zin als organisatorisch (ISO 9001).
Gedeeld inzicht
Een onderzoek is pas succesvol als het jullie vooruit helpt. Als het jou en je collega’s in beweging brengt richting de klant. Wij zorgen niet alleen voor heldere inzichten, maar ook dat deze binnen de organisatie gedeeld worden. Hoe we dat doen? Wij werken aan betrokkenheid en bewustzijn. Elke stap opnieuw.
Eén contactpersoon van A tot Z
De consultant is jullie aanspreekpunt. Daarnaast ondersteunt een projectmanager, een business intelligence developer en mogelijk een research consultant jullie onderzoek. Daarachter staat een deskundig team klaar mocht het geval zo zijn dat er werkzaamheden overgedragen moeten worden.
Volledig transparante prijs
Gaat het om wat het jullie kost óf wat het oplevert? Het is het verschil tussen een standaard rapport en een motiverende richting. Daar zijn we heel eerlijk in. Net zoals in onze prijs. Die is 100% transparant. Zo heb je nooit verrassingen achteraf.
100% tevredenheidsgarantie
Ben je niet tevreden? Dan hebben we iets goed fout gedaan. En daar hoeven jullie niet voor te boeten. Je hebt na de eerste meting de gelegenheid om zonder verdere verplichtingen afscheid van ons te nemen. Zo zijn we ook.

We zijn trots om samen te mogen werken
met deze mooie partners