Deze website maakt gebruik van cookies. Als u de site blijft gebruiken, gaat u akkoord met ons privacy- en cookiebeleidSluiten

Participatiesector

In de markt van overnames en participaties wordt doorgaans weinig gebruik gemaakt van de feedback van klanten. Onvoorstelbaar vinden wij. Consumenten kopen niets voordat zij onafhankelijke reviews hebben gelezen op het internet, terwijl er miljoenenbedrijven worden gekocht zonder eerst onafhankelijk klantenonderzoek te doen. Tijd voor verandering, want een goed klantenonderzoek is voor participatiebedrijven onmisbaar. Klanten kunnen namelijk als geen ander een realistisch beeld geven van de kwaliteit van de organisatie. Daarom heeft Customeyes speciaal voor de participatiesector een klantenonderzoek ontwikkelt waarin kwalitatieve gesprekken onder key-accounts gecombineerd worden met kwantitatieve ‘slimme’ enquêtes onder tactische en operationele klanten. Deze aanpak is bij uitstek geschikt voor:

  • Vendor due diligence: Een onafhankelijke doorlichting van de dienstverlening op basis van feedback van klanten, waardoor de verkooppositie wordt versterkt.
  • Buyer/Commercial due diligence: Investeerders krijgen een goed beeld van wat goed gaat, beter kan en wat de klantintenties zijn. Het resultaat? Een betere risicoinventarisatie.
  • Strategische periode ná investering: Het toetsen van de, door investeerders ingezette, richting bij de klant. Is de gekozen richting volgens klanten de juiste? En welke behoeften kunnen nog beter worden beantwoord?

Wilt u de strategische waarde van klanten beter benutten? Of denkt u dat verkopende partijen nooit akkoord gaan met een klantenonderzoek? Vraag het gratis whitepaper aan, stuur een e-mail naar taco.slagter@customeyes.nl of bel naar 020 30 50 108.

Gratis whitepaper: Strategische waarde van klanten in participaties
Participatiesector
Onafhankelijk en objectief beeld

Onafhankelijk en objectief beeld

Als onafhankelijk onderzoeksbureau geeft Customeyes een objectief beeld over de organisatie. Aan de hand van feedback van klanten worden er haarscherpe klantinzichten verzameld en geïntepreteerd. Klanten kunnen immers als geen ander een realistisch beeld geven van de kwaliteit van de organisatie.

Maatwerk aanpak

Maatwerk aanpak

In tegenstelling tot de vele tools die in de markt beschikbaar zijn, is uw onderzoek bij ons altijd maatwerk. Zowel op vorm als op inhoud. We werken niet met standaarden, maar creëren een op maat gesneden aanpak toegespitst op úw behoefte. Customeyes biedt zowel kwantitatief onderzoek voor overzicht bij grote aantallen klanten en/of klantsegmenten, als kwalitatief onderzoek voor gesprekken met key-accounts. Onze diepte-interviews kenmerken zich als een gestructureerde dialoog met ervaren interviewers.

B2B specialist met ervaring

B2B specialist met ervaring

Customeyes is dé specialist op het gebied van B2B klanten- en stakeholdersonderzoek. Door deze focus profiteert u van een onderzoeksmethodiek die geoptimaliseerd is voor B2B organisaties, van onze kennis en ervaring over strategische (klant)vraagstukken binnen de B2B én van de grootste benchmark binnen de B2B. Customeyes heeft veel ervaring binnen de financiële dienstverlening.