Relatiemanagement

Vijf tips voor een persoonlijke relatie met je klanten in 2024

Vijf tips voor een persoonlijke relatie met je klanten in 2024

Wat kan je doen om de persoonlijke relatie met je klant hechter te maken? Wij hebben vijf tips voor je op een rij gezet.


Customeyes 04 december 2023
Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

In B2B organisaties zijn de relatiemanagers bij uitstek degenen die dit succes kunnen realiseren. Maar hoe komt u erachter wat voor uw klanten van waarde is?


Niels Dekker 04 juli 2023
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Michiel de Snaijer 01 december 2022
Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Het bieden van een prettige klantervaring is essentieel voor het realiseren van de organisatiedoelstellingen. Maar hoe zorg je voor die geweldige klantervaring?


Customeyes 05 juli 2022
After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales kan een zeer krachtig instrument zijn om tevreden en loyale klanten te genereren. Lees hoe u het maximale uit uw aftersales haalt.


Michiel de Snaijer 17 februari 2021