Goede vragen klanttevredenheidsonderzoek

Goede vragen klanttevredenheidsonderzoek

Een goed klanttevredenheidsonderzoek staat of valt met een goede vragenlijst.

Een goed klanttevredenheidsonderzoek staat of valt met een goede vragenlijst. Een goede vragenlijst vereist maatwerk en stel je samen op basis van jullie huidige bedrijfssituatie en onderzoeksbehoefte. 

De vragen in een klanttevredenheidsonderzoek hebben betrekking op:

  • De tevredenheid over jullie producten of diensten, dienstverlening en jullie medewerkers. Zo zie je precies waar klanten welke toegevoegde waarde ervaren.
  • De mate waarin klanten loyaal zijn aan jullie organisatie.
  • Het beeld of imago dat onder klanten van jullie organisatie bestaat.
  • De concurrentiepositie van jullie organisatie vanuit het oogpunt van de klant. 

Checklist: Succesvol klantenonderzoek uitvoeren in B2B

klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren met de checklistLees over de 4 fasen die een goed klantenonderzoek doorloopt en creëer impact door je klanttevredenheidsonderzoek goed uit te voeren. Maak gebruik van de praktische begeleiding in onze uitgave ‘De Vier Fasen van Succesvol Klantenonderzoek in B2B’. 

Ontvang deze uitgave gratis