Wat is de klantgerichtheidsladder?

Customeyes
De klantgerichtheidsladder is een visuele weergave van het interne proces dat iedere organisatie doorloopt.

De klantgerichtheidsladder is een visuele weergave van het interne proces dat iedere organisatie doorloopt. De klantgerichtheidsladder onderscheidt vier fasen: intern gericht, klantbewust, klantinzicht en klantgericht en laat zien tegen welke barrières je aan kunt lopen in je opmars naar klantgerichtheid.

E-book: Vergroot je Klantwaarde met de Klantgerichtheidsladder

E-book: Vergroot je Klantwaarde met de Klantgerichtheidsladder

Duizenden mensen gingen je voor in het downloaden van ons e-book ‘Vergroot je Klantwaarde met de Klantgerichtheidsladder – de interne beweging naar klantgerichtheid’.

Leer net als hen patronen rondom klantgerichtheid in je organisatie herkennen en krijg concreet advies over hoe je ze doorbreekt:

  • De beweging van interngericht naar klantbewust
  • De beweging van klantbewust naar klantinzicht
  • De beweging van klantinzicht naar klantgericht

Customeyes Customeyes Onderzoeksbureau LinkedIn