Deze website maakt gebruik van cookies. Als u de site blijft gebruiken, gaat u akkoord met ons privacy- en cookiebeleidSluiten

Kennispartners

Kennis delen is vermenigvuldigen

In een kennisintensieve netwerkeconomie geldt het principe ‘kennis delen is vermenigvuldigen’. Customeyes werkt daarom samen met een aantal vooraanstaande kennispartners, zoals universiteiten en business schools. Op haar beurt draagt Customeyes bij aan de belangen van deze kennispartners door de verspreiding van de gezamenlijk opgebouwde kennis via praktijkgerichte toepassingen. Voor u betekent dit  praktisch maatwerk een gedegen theoretische onderbouwing.

Sterke band met toonaangevende kennispartners

Om u te blijven voorzien van de meest actuele ontwikkelingen hecht Customeyes veel waarde aan haar goede relaties met onderwijsinstellingen, zoals:

TSM Business School – Universiteit Twente:

In samenwerking met de business school van de Universiteit van Twente (TSM) verzorgen wij in company marketingtrainingen voor een groot aantal organisaties, zoals GTI, CRH (Gamma, Karwei), Delta en Medisch Spectrum Twente. Daarnaast worden marketing modules verzorgd binnen de leertrajecten van onder andere ‘Innovatie en ondernemerschap in de Zorg’.

AOG

AOG – Universiteit Groningen:

Met de business school van de Universiteit van Groningen (AOG) wordt meegewerkt aan de leergang Merkmanagement en wordt jaarlijks een volledige opleiding Marketing Management verzorgd van 7 dagdelen voor managers uit het bedrijsfleven. De training wordt gemiddeld beoordeeld met een 8,6!

VU

Vrije Universiteit Amsterdam:

Dienstenmarketing is één van de onderdelen die door Customeyes wordt gedoceerd aan studenten aan de Vrije Universiteit.