Deze website maakt gebruik van cookies. Als u de site blijft gebruiken, gaat u akkoord met ons privacy- en cookiebeleidSluiten

Customer delight

Iedereen weet wat klanttevredenheid is en wat je eraan hebt. De gedachte is: voldoe aan de verwachtingen van de klant en zorg ervoor dat klanten tevreden zijn. Hierdoor zijn uw klanten meer loyaal, komen zij vaker bij u terug en spreken zij zélf positief over uw organisatie. Precies wat u wilt. Maar recent wetenschappelijk onderzoek werpt nieuw licht op de zaak. Klanten tevreden stellen is niet langer voldoende in de huidige competitieve wereld. Het gaat om méér dan tevredenheid. Om klanten te behouden of “dikker” te maken, moet u de verwachtingen van uw klanten overtreffen. Lyrische klanten, díe wilt u hebben. Customer Delight is de nieuwe trend. Hierdoor zijn steeds meer organisaties met elkaar én met de klant in gesprek om te achterhalen hoe zij de klant in verrukking kunnen brengen. Hoe zit het met de WOW-factor van uw organisatie en mensen?

Maak een afspraak voor een vrijblijvend adviesgesprek!
Customer delight
Creëer een 'wow'-ervaring voor uw klanten

Creëer een 'wow'-ervaring voor uw klanten

Omdat iedere klant andere verwachtingen, wensen en behoeften heeft, is een echte ‘wow’-ervaring bieden maatwerk en bovendien afhankelijk van de medewerker die contact heeft met de klant. Eén ding is duidelijk; om bij uw klanten de juiste snaar te raken en hen in verrukking te brengen, dient u op de hoogte te zijn van hun verwachtingen, behoeften en wensen.

Klantwaardemodel als hulpmiddel

Klantwaardemodel als hulpmiddel

Met het klantwaardemodel van Customeyes ziet u één oogopslag hoe u klanten tevreden maakt én in verrukking brengt.

Ontdek uw toegevoegde waarde

Ontdek uw toegevoegde waarde

Om maximaal onderscheidend te zijn kan een organisatie het beste duidelijke keuzes maken. U moet zich focussen op een bepaalde rol of positie. Welke behoeften probeert u te vervullen en welke laat u doelbewust links liggen?