Deze website maakt gebruik van cookies. Als u de site blijft gebruiken, gaat u akkoord met ons privacy- en cookiebeleidSluiten

Klantgerichtheid

Klantgerichtheid is een veelbesproken thema. Logisch,
want in de huidige uitdagende tijden is meedenken met (potentiële) klanten
extra belangrijk. Het binnenhalen van nieuwe klanten wordt steeds moeilijker,
en het behouden van klanten steeds waardevoller. Bovendien zijn écht
klantgerichte organisaties verzekerd van tevreden klanten.
Met meer werkplezier tot gevolg. Genoeg redenen om u in het thema te verdiepen. Tegelijkertijd zien we dat veel organisaties met dezelfde problemen worstelen. Want klantgericht bent u niet van de één op de andere dag. Hoe vergroot u bijvoorbeeld klantgerichtheid binnen uw organisatie? En als u de juiste inzichten van uw klanten verzamelt, hoe krijgt u uw collega’s vervolgens zo ver dat zij deze inzichten omarmen? Ons e-book biedt hulp. Lees meer over de verschillende stadia van klantgerichtheid en de barrières waar u tegen aan kunt lopen.

Vraag gratis het e-book aan!
Customeyes klantenonderzoek
In welke fase van klantgerichtheid zit u?

In welke fase van klantgerichtheid zit u?

Een organisatie gaat door verschillende fasen van klantgerichtheid. Customeyes heeft deze fasen gevisualiseerd in de Klantgerichtheidsladder. Want samen met de inzichten uit een onderzoek, zorgt de beweging in uw eigen organisatie uiteindelijk voor impact. Aan de hand van deze ladder kunt u precies bepalen in welke fase van klantgerichtheid u zit en hoe u het beste een klantenonderzoek aan moet pakken. Wij helpen u hier graag verder mee.

Stimuleer het klantbewustzijn

Stimuleer het klantbewustzijn

Als het bewustzijn dat de wensen en verwachtingen van klanten belangrijk ontbreekt, is het onmogelijk om een klantgerichte organisatie te worden. Het klantenonderzoek van Customeyes is er op gericht om het klantbewustzijn van uw medewerkers te vergroten.

Collega's betrekken en enthousiasmeren

Collega's betrekken en enthousiasmeren

Een klantenonderzoek is een middel, niet het doel. Om daadwerkelijk impact te realiseren is het essentieel dat u en uw collega's zélf met de resultaten aan de slag gaan. Onze persoonlijke aanpak kenmerkt zich door het betrekken en enthousiasmeren van uw collega's binnen uw organisatie. Doet u mee?