Deze website maakt gebruik van cookies. Als u de site blijft gebruiken, gaat u akkoord met ons privacy- en cookiebeleidSluiten

Klantloyaliteit

U heeft in uw klantenbestand allerlei typen klanten. Van supporters tot ontevreden weglopers. De supporters zijn emotioneel verbonden met uw organisatie. Zij zijn als het ware de “trouwe labradors” onder uw klanten. De groep ontevreden weglopers is boos op uw organisatie en roepen dit maar al te graag rond. Zij klimmen in de digitale pen en roepen via social media op tot actie.

Er zijn ook klantgroepen die zich minder extreem uiten. Zoals uw klanten die min of meer tevreden zijn. Zij hebben een positief gevoel bij uw organisatie en uw merk, maar de intentie om opnieuw bij u zaken te doen is laag. Deze klanten kunnen gemakkelijk overstappen naar uw concurrent. U weet dat loyaal gedrag van uw klanten leidt tot betere financiële prestaties. En dat inzicht in de loyaliteitscore van uw klanten belangrijk is. Veel organisaties stellen de loyaliteit vast aan de hand van de Net Promoter Score (NPS). Dit levert op eenvoudige wijze inzichten op, maar het gevaar bestaat dat u uzelf te kort doet. Customeyes heeft daarom een speciale loyaliteitsanalyse ontwikkeld die recht doet aan de kracht van de NPS én andere aspecten van de kwaliteit van de relatie meeneemt.

Meer weten? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan!
Klantloyaliteit
Loyaliteitsanalyse

Loyaliteitsanalyse

De loyaliteitsanalyse laat zien hoe loyaal uw klanten zijn. Zijn uw klanten supporters die enthousiast zijn over uw organisatie, zaken bij u blijven doen en uw organisatie aanraden van anderen? Of verwachten klanten juist op zoek te gaan naar een andere aanbieder? De loyaliteitsanalyse van Customeyes geeft hier antwoord op.

Veranker klantgerichtheid in uw organisatie

Veranker klantgerichtheid in uw organisatie

Wij bieden u praktische en concrete handvatten om de objectieve, gedeelde inzichten uit het klantenonderzoek door te vertalen naar uw producten, diensten en dienstverlening. Zo verankert u klantgerichtheid in uw organisatie.