E-book: Vergroot je Klantwaarde met het Klantwaardemodel

E-book: Vergroot je Klantwaarde met het Klantwaardemodel

Het gebeurt nog te vaak dat marketing- en salesmanagement een klantstrategie opzet, zonder daar ook maar één klant bij te betrekken. Ongelooflijk. In dit boekje leggen we uit hoe je klanten betrekt bij een klantstrategie die leeft.

We hebben dit boekje geschreven voor medewerkers en managers die bezig zijn met de positionering van producten, diensten of hun hele organisatie. Je leert hoe je een authentiek product­ of dienstenaanbod neerzet, dat aansluit op de wensen van klanten én de sterke punten van je organisatie. Klantenonderzoek ligt hier aan de basis.

Vul hieronder je gegevens in om een exemplaar te ontvangen.

Hulp nodig? Bel gerust

We helpen je graag verder!

  • Ik ben benieuwd naar jullie vraag
  • Ik kan je meer vertellen over onze producten
  • Ontvang meer informatie over klantenonderzoek

Ontvang jouw aanvraag direct