Onze verbazing

Doorlopend contact met toekomstige, huidige en voormalige klanten is dé manier om grip te houden op het snelveranderende marktsentiment van nu. Zij die hierin uitblinken floreren, zij die het niet doen verdwijnen. Klantenonderzoek is daarom een centrale activiteit voor organisaties die met twee benen in de 21e eeuw staan. Tóch is het een activiteit die vaak kleinschalig en ad hoc wordt opgezet. Met als gevolg dat het effect ervan minimaal blijft. Je werkt samen met Customeyes als je dat wilt voorkomen.

Onze succesformule...

Natuurlijk mag je van ons verwachten dat we je organisatie voeden met klantinzichten. Dat doen we met cijfers én de betekenis daarachter. Maar we gaan verder. We geloven namelijk dat inzichten interessant zijn, maar pas waardevol worden als ze aanzetten tot beweging. Richting de klant. Jullie interne organisatie en de buitenwereld bij elkaar brengen, dat is wat we doen. Onze succesformule is daarom: inzicht x beweging = impact.

 

... Jullie visitekaartje

We begrijpen dat ons onderzoek dient als een visitekaartje naar jullie klant. Juist daarom leven we ons eerst in je organisatie in. We kijken er vervolgens naar vanuit de ogen van de klant, met een praktische aanpak die telkens geheel op maat gesneden is. Zo verzekeren we ons ervan dat jullie klant zich gehoord voelt. En dat we die inzichten boven water krijgen die jullie een zetje in de goede richting geven.

Daarom kies je voor Customeyes

Een onafhankelijke meting, met volledige ontzorging gedurende het onderzoek
Hoge respons door prikkelende vragenlijsten
Voorloper in databeveiliging. Je data in veilige handen met ISO 27001
  • Onderzoek volgens bewezen aanpak

    Hoewel iedere onderzoeksvraag anders is en vraagt om een specifieke methode, vragenlijst en interne aanvliegroute, zijn er belangrijke overeenkomstige uitdagingen binnen ieder onderzoek. Twintig jaar aan onderzoekservaring heeft geleid tot de Customeyes onderzoeksaanpak, die bestaat uit vier fasen. Het resultaat? Twee derde van de klanten van Customeyes is in staat zijn klanttevredenheid significant te laten stijgen.

  • Fase 1 - Creëer een gemeenschappelijke basis

    Succesvolle klantenonderzoeken starten met een duidelijk doel, een strategisch gekozen projectgroep en een heldere onderzoeksopzet.

    • Wat is het doel van jullie onderzoek? 
    • Welke mensen heb je nodig om van dit onderzoek een succes te maken? 
    • Gebruik interne sessies om te bepalen welke onderzoeksmethode het beste bij jullie doel past. 
  • Fase 2 - In contact met de klant

    Terwijl jij bezig bent met 'data verzamelen' is je klant bezig tijd in jullie relatie te investeren. Dat is belangrijk om je te beseffen. Je klant stopt tijd in jou en verwacht daar iets voor terug. Bekijk het data verzamelen dus vanuit het perspectief van de klant. Deze fase bestaat uit drie onderdelen.

    • De vragenlijst
    • Eerste inzichten
    • Resultaten
  • Fase 3 - Delen van inzichten

    Met de afgeronde analyses op zak komt jullie doel in zicht! Wil je collega’s bewust maken van klantwensen, wil je processen verbeteren of vernieuwing faciliteren? Nu is het moment om je organisatie in te gaan met de resultaten onder je arm. De volgende drie onderdelen komen aan bod:

    1. Presenteren
    2. Rapporteren
    3. Terugkoppelen
  • Fase 4 - Klantgericht aan de slag

    Een klantenonderzoek is pas echt effectief als je de resultaten hebt gebruikt om te verantwoorden, verbeteren of vernieuwen. Je klantenonderzoek moet dus leiden tot concrete acties. Veel klantenonderzoekers hebben juist hier moeite mee. Hoe zorg je ervoor dat je resultaten opvolging krijgen? We helpen je met: 

    • Workshops
    • Training
    • Persoonlijk advies van ervaren consultants
  • Je gegevens zijn veilig

    Customeyes besteedt veel aandacht aan de beveiliging van informatie van klanten en respondenten. Daarom is Customeyes ISO/IEC 27001 gecertificeerd. We tonen hiermee aan persoonsgegevens, onderzoeksresultaten en overige informatie van klanten en respondenten op adequate wijze te beveiligen, zowel in technische zin als organisatorisch.

    Informatiebeveiliging ISO 27001

  • Customeyes en Effectory: de gebundelde kracht van twee specialisten

    Als organisaties goed omgaan met hun medewerkers, stijgt hun klantgerichtheid. Dat leidt tot loyalere klanten, meer betrokken medewerkers en uiteindelijk tot een beter resultaat. Dat maakt de samenwerking tussen Customeyes en zusterorganisatie Effectory zo krachtig. Effectory meet de betrokkenheid en bevlogenheid van medewerkers. Beide bedrijven sluiten op elkaar aan en versterken elkaar. Ze helpen bij het vinden van een optimaal evenwicht tussen de belangen van de organisatie, medewerkers, klanten en de maatschappij als geheel

Vacatures

Ben je op zoek naar een uitdagende baan en lijkt het je leuk om ons team te komen versterken? Kijk dan of we een vacature hebben die je aanspreekt.

Lees de ervaringen van onze klanten