Vijf tips voor een persoonlijke relatie met je klanten

Vijf tips voor een persoonlijke relatie met je klanten

Wat kan je doen om de persoonlijke relatie met je klant hechter te maken? Wij hebben vijf tips voor je op een rij gezet.


Customeyes 14 januari 2022
Stappenplan: Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter

Stappenplan: Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter

Het stappenplan – Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter? Concrete handvatten hoe je medewerkers klantgerichter maakt.


Customeyes 12 januari 2022
Een klantgerichte organisatie, hoe word je dat?

Een klantgerichte organisatie, hoe word je dat?

Veel organisaties zijn zich bewust van ‘de klant’, maar hebben moeite om te bevatten wat hun klanten drijft. Drie basis tips voor een klantgerichte organisatie.


Customeyes 04 januari 2022
De voordelen en valkuilen van online kwalitatief B2B onderzoek

De voordelen en valkuilen van online kwalitatief B2B onderzoek

Wat zich afspeelt op de zakelijke markt is vaak te complex om in enquêtes te vangen, maar is kwalitatief B2B onderzoek in de huidige anderhalvemetersamenleving nog wel een optie? Het antwoord is een volmondig ‘ja!’


Johannes Renders 02 december 2021
Zeven kenmerken van kwantitatief onderzoek

Zeven kenmerken van kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek is maatwerk. Maar er zijn wel kenmerken van kwantitatief onderzoek die je vertellen of het goed is opgezet. Hier lees je er zeven.


Thaiza Kwas 17 november 2021