Continu inzicht in de klantbeleving

Continu inzicht in de klantbeleving

Een nieuwe generatie klantenonderzoeken is aangetreden. Traditionele klanttevredenheidsonderzoeken brengen doorgaans alleen de tevredenheid van klanten in kaart


Michiel de Snaijer 04 juli 2022
Welke vragen stel je bij klanttevredenheid meten?

Welke vragen stel je bij klanttevredenheid meten?

Klanttevredenheid vragen - Deze vragen stel je als je klanttevredenheid wilt meten.


Customeyes 30 juni 2022
5 tips voor waardevolle Customer Feedback

5 tips voor waardevolle Customer Feedback

Het Customeyes Customer Feedback Systeem maakt het makkelijk om continu klantfeedback te krijgen. U en uw medewerkers met klantcontact hebben realtime inzicht.


Michiel de Snaijer 28 juni 2022
Kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek - wat is het? Plus drie cruciale beslismomenten waar je rekening mee moet houden in de opzet.


Customeyes 28 juni 2022
Klantgerichtheid – succesvol met klantgericht denken

Klantgerichtheid – succesvol met klantgericht denken

Klantgerichtheid is de successtrategie voor de meest winstgevende bedrijven van nu. Klantgericht denken kan ook bij jullie het verschil maken.


Customeyes 23 juni 2022