Customeyes Terug naar website Terug naar website

Whitepaper: Waarde toevoegen in de B2B als Relatiemanager

Aan de hand van het klantwaardemodel in dit whitepaper kunt u uw toegevoegde waarde voor uw klant in kaart brengen.

Whitepaper: Waarde toevoegen in de B2B als Relatiemanager

In business-to-business organisaties spelen relatiemanagers een grote rol in het overbrengen en het creëren van toegevoegde waarde. Dit vraagt om communicatieve vaardigheden, maar het is minstens zo belangrijk dat je weet waar de klant écht op zit te wachten. Wij zien dat veel organisaties bezig zijn om ontevredenheid te voorkomen, maar er onvoldoende op uit zijn om een klant lyrisch te maken door toegevoegde waarde te leveren. Daar kun je dus het verschil maken.

Met dit whitepaper kun je een klantwaardemodel opbouwen en daarmee jullie toegevoegde waarde voor de klant in kaart brengen. Bovendien profiteer je van een al opgebouwd klantwaardemodel, gebaseerd op jarenlang onderzoek onder organisatie in de B2B. Zo boek je als relatiemanager meer succes!

Ontvang jouw aanvraag vrijblijvend