Groeistrategie

KPI’s als kompas: waarom NPS en CSAT onmisbaar zijn in de IT-sector

KPI’s als kompas: waarom NPS en CSAT onmisbaar zijn in de IT-sector

Leer hoe NPS en CSAT in de IT-sector je helpt om klantverwachtingen te begrijpen en de totale klantbeleving te verbeteren.


Mei Lin Parisius 16 oktober 2025
Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Ontdek de waarde van klantenonderzoek en hoe je inzichten omzet in concrete verbeteringen voor klanttevredenheid.


Sem Kieboom 24 maart 2025
Als je goed luistert, zie je meer

Als je goed luistert, zie je meer

Deze blog beschrijft hoe echt luisteren naar klanten helpt om diepere inzichten te verkrijgen die bedrijven ondersteunen in klantgerichte groei en strategische beslissingen.


Hans Hylkema 24 september 2024
Meer verkopen in 2014? Benut je bestaande klanten!

Meer verkopen in 2014? Benut je bestaande klanten!

Het loont letterlijk en figuurlijk om uw marketing en sales aandacht te verschuiven naar uw bestaande klanten.


14 januari 2014
Hoe verhoog ik mijn klantwaarde?

Hoe verhoog ik mijn klantwaarde?

U kunt uw klantwaarde op twee manieren vergroten. Allereerst door het totale financiële potentieel van uw klanten beter te benutten.


02 januari 2014