Klantstrategie

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek: een model dat meer vertelt dan alleen de cijfers is het Klantwaardemodel.


Hans Hylkema 02 mei 2022
Klantgerichtheid: wat kunnen we leren van flitsbezorgers?

Klantgerichtheid: wat kunnen we leren van flitsbezorgers?

Bouw je succesformule op met klantinzichten. Je klantstrategie samengevat in één duidelijk model.


Thaiza Kwas 12 april 2022
Zie veranderende klantbehoeftes als kans

Zie veranderende klantbehoeftes als kans

Veel organisaties zijn sterk gefocust op hun eigen producten of diensten. Maar vergeet niet dat de markt continu in beweging is en de klantbehoefte verandert.


Customeyes 02 september 2021
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Onder klantenbinding wordt verstaan dat je als organisatie zorgt voor het behoud van bestaande klanten en het verhogen van hun bestedingen door het ontwikkelen van klantenloyaliteit.


Michiel de Snaijer 16 november 2020
Roep om authenticiteit dwingt tot meer klantgerichtheid

Roep om authenticiteit dwingt tot meer klantgerichtheid

15% van de business to business klanten in Nederland is ontevreden. Hoe komt dat en vooral; wat kun je doen om tevreden klanten te houden?


Customeyes 05 oktober 2017