Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek maken? Let dan op deze 5 tips!

Klanttevredenheidsonderzoek maken? Let dan op deze 5 tips!

Met deze klanttevredenheidsonderzoek tips creëer je heldere inzichten en vermijd je overbodige vragen tijdens het onderzoek.


Sem Kieboom 29 april 2025
Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Wordt dit jouw eerste klanttevredenheidsonderzoek? Dan heb je ongetwijfeld veel vragen. Alle begin is moeilijk, maar met een goede voorbereiding kom je er wel.


Hans Hylkema 26 februari 2025
Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Benieuwd naar de voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek?


Customeyes 11 januari 2025
Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

ISO 9001 is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverleningsprocessen. Een regelmatig klanttevredenheidsonderzoek is daarvoor een belangrijke vereiste.


Sem Kieboom 04 januari 2024
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Michiel de Snaijer 26 oktober 2023