Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek B2B

Klanttevredenheidsonderzoek B2B

Klanttevredenheidsonderzoek is maatwerk. Bij iedere onderzoeksdoelstelling en iedere klantgroep passen andere methodieken, vragen en analyses.


Customeyes 19 januari 2023
Klanttevredenheidsonderzoek maken: vier tips

Klanttevredenheidsonderzoek maken: vier tips

Klanttevredenheidsonderzoek maken: klanten stellen steeds hogere eisen. Vier uitgebreide tips om de verwachtingen waar te maken.


Customeyes 17 januari 2023
Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 12 januari 2023
De verschillende soorten kwalitatief onderzoek

De verschillende soorten kwalitatief onderzoek

Bij kwalitatief onderzoek duik je diep in de belevingswereld van je klanten. Er zijn verschillende soorten kwalitatief onderzoek.


Nynke Poortinga 12 januari 2023
Klanttevredenheidsonderzoek – de eerste fase

Klanttevredenheidsonderzoek – de eerste fase

Een succesvol klanttevredenheidsonderzoek bestaat uit vier fasen. Wil je klantinzichten gebruiken om te verbeteren? Zorg dan dat je geen fase overslaat.


Hans Hylkema 10 januari 2023