Klanttevredenheidsonderzoek

Klantgerichtheid: test het!

Klantgerichtheid: test het!

Klantgerichtheid testen? Start met werken aan klantgerichtheid via deze test.


Customeyes 31 maart 2021
Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Thaiza Kwas 11 maart 2021
Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Volgens het Perceived Service Quality model van Grönroos is tevredenheid het verschil tussen de verwachte kwaliteit en de ervaren kwaliteit.


Thaiza Kwas 11 februari 2021
Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 05 februari 2021
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Een klantenonderzoek is pas echt effectief als je de resultaten gebruikt om te verantwoorden, verbeteren of vernieuwen. Hoe zorg je ervoor dat je inzichten opvolging krijgen en leiden tot klantenbinding?


Michiel de Snaijer 20 november 2020