Klanttevredenheidsonderzoek

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Volgens het Perceived Service Quality model van Grönroos is tevredenheid het verschil tussen de verwachte kwaliteit en de ervaren kwaliteit.


Thaiza Kwas 21 september 2021
Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

In een onzekere markt is het van belang dichtbij je klant te staan. Wie is die klant, wat houdt hem of haar bezig en wat vindt hij of zij belangrijk?


Customeyes 09 september 2021
Wat levert continu feedback van klanten jou op?

Wat levert continu feedback van klanten jou op?

Het is essentieel om goed in contact te staan met je klanten en om continu feedback van ze te krijgen. Zo kan je direct inspelen op veranderende klantbehoeften.


Customeyes 19 augustus 2021
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Thaiza Kwas 25 mei 2021
Klantgerichtheid: test het!

Klantgerichtheid: test het!

Klantgerichtheid testen? Start met werken aan klantgerichtheid via deze test.


Customeyes 31 maart 2021