Klanttevredenheidsonderzoek

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Een klantenonderzoek is pas echt effectief als je de resultaten gebruikt om te verantwoorden, verbeteren of vernieuwen. Hoe zorg je ervoor dat je inzichten opvolging krijgen en leiden tot klantenbinding?


Michiel de Snaijer 20 november 2020
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Onder klantenbinding wordt verstaan dat je als organisatie zorgt voor het behoud van bestaande klanten en het verhogen van hun bestedingen door het ontwikkelen van klantenloyaliteit.


Michiel de Snaijer 16 november 2020
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 11 november 2020
Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Benieuwd naar de voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek?


Niels Dekker 20 oktober 2020
Klanttevredenheidsonderzoek vragenlijst – negen tips

Klanttevredenheidsonderzoek vragenlijst – negen tips

Klanttevredenheidsonderzoek vragenlijst - waarom je een perfecte vragenlijst nooit kant en klaar online zult vinden.


Niels Dekker 08 oktober 2020