Klanttevredenheidsonderzoek

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 4: De opvolging laten afhangen van de resultaten

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 4: De opvolging laten afhangen van de resultaten

Hoe zorg je er voor dat jouw klanttevredenheidsonderzoek een succes wordt? Bepaal vooraf je opvolging van de resultaten en betrek alle medewerkers. Lees verder!


Niels Dekker 17 november 2022
De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 3: Vragen naar de bekende weg

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 3: Vragen naar de bekende weg

Ontwikkel een evenwichtige vragenlijst waarin tevredenheid getoetst wordt én de klant ruimte heeft om zelf behoeften en frustaties te benoemen. Lees verder!


Niels Dekker 10 november 2022
De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 2: Verliezen in data

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 2: Verliezen in data

Wat zijn de don’t’s van een klanttevredenheidsonderzoek? Hoe maak je van jouw klantenonderzoek wél een succes? Deel 2: De verleiding om je te verliezen in data.


Niels Dekker 03 november 2022
Welke onderzoeksmethode gebruik je?

Welke onderzoeksmethode gebruik je?

Er zijn verschillende methoden die gebruikt kunnen worden om klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.


Hans Hylkema 20 oktober 2022
Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Benieuwd naar de voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek?


Customeyes 15 september 2022