Klanttevredenheidsonderzoek

Continu inzicht in de klantbeleving

Continu inzicht in de klantbeleving

Een nieuwe generatie klantenonderzoeken is aangetreden. Traditionele klanttevredenheidsonderzoeken brengen doorgaans alleen de tevredenheid van klanten in kaart


Michiel de Snaijer 04 juli 2022
Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Volgens het Perceived Service Quality model van Grönroos is tevredenheid het verschil tussen de verwachte kwaliteit en de ervaren kwaliteit.


Thaiza Kwas 16 juni 2022
Kwantitatief onderzoek vragenlijst: 7 tips

Kwantitatief onderzoek vragenlijst: 7 tips

Kwantitatief onderzoek vragenlijst: 7 tips om er alles uit te halen.


Thaiza Kwas 24 mei 2022
Wat levert continu klantonderzoek jou op?

Wat levert continu klantonderzoek jou op?

Het is essentieel om goed in contact te staan met je klanten en om continu feedback van ze te krijgen. Zo kan je direct inspelen op veranderende klantbehoeften.


Customeyes 21 april 2022
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Thaiza Kwas 19 april 2022