Net Promoter Score

Wat is loyaliteit en klantloyaliteit?

Wat is loyaliteit en klantloyaliteit?

Loyaliteit is de verbondenheid of betrokkenheid van een koper ten opzichte van een product, dienst, merk of organisatie.


Thaiza Kwas 16 april 2021
After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales kan een zeer krachtig instrument zijn om tevreden en loyale klanten te genereren. Lees hoe u het maximale uit uw aftersales haalt.


Michiel de Snaijer 17 februari 2021
NPS calculator, CES en CSAT: welke methode?

NPS calculator, CES en CSAT: welke methode?

NPS calculator - wat zijn de voordelen en nadelen ten opzichte van andere klantenonderzoeksmethodieken?


Customeyes 24 november 2019
NPS berekenen

NPS berekenen

NPS berekenen - hoe doe je dat? Uitleg en achtergronden.


Niels Dekker 24 oktober 2019
NPS score

NPS score

Als je de NPS score wilt gebruiken om loyale klanten te creëren, dan moet je weten wat een goede score is én wat je kunt doen om hem te verhogen.


Customeyes 16 oktober 2019