Net Promoter Score

NPS vraag als graadmeter voor loyaliteit klanten

NPS vraag als graadmeter voor loyaliteit klanten

De NPS vraag is een van de meest gestelde vragen in klantenonderzoeken. Zo ontstond de vraag. En zo werk je ermee.


Niels Dekker 08 september 2022
Wat is loyaliteit en klantloyaliteit?

Wat is loyaliteit en klantloyaliteit?

Loyaliteit is de verbondenheid of betrokkenheid van een koper ten opzichte van een product, dienst, merk of organisatie.


Thaiza Kwas 16 april 2021
After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales kan een zeer krachtig instrument zijn om tevreden en loyale klanten te genereren. Lees hoe u het maximale uit uw aftersales haalt.


Michiel de Snaijer 17 februari 2021
NPS calculator, CES en CSAT: welke methode?

NPS calculator, CES en CSAT: welke methode?

NPS calculator - wat zijn de voordelen en nadelen ten opzichte van andere klantenonderzoeksmethodieken?


Customeyes 24 november 2019
NPS berekenen

NPS berekenen

NPS berekenen - hoe doe je dat? Uitleg en achtergronden.


Niels Dekker 24 oktober 2019