Thema's

Klanttevredenheidsonderzoek – de eerste fase

Klanttevredenheidsonderzoek – de eerste fase

Een succesvol klanttevredenheidsonderzoek bestaat uit vier fasen. Wil je klantinzichten gebruiken om te verbeteren? Zorg dan dat je geen fase overslaat.


Hans Hylkema 10 januari 2023
Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid - wat is het en hoe werk je eraan?


Hans Hylkema 05 oktober 2022
Klantgerichtheid: test het!

Klantgerichtheid: test het!

Klantgerichtheid testen? Start met werken aan klantgerichtheid via deze test.


Customeyes 31 maart 2021
Klantgerichtheid

Klantgerichtheid

Veel mensen die starten met werken aan klantgerichtheid, komen dezelfde dingen tegen. Wat is klantgerichtheid? En hoe ontwikkel je het? Lees er hier alles over.


Hans Hylkema 01 januari 2021
Stakeholdersanalyse – dit is wat je naast inzichten nodig hebt

Stakeholdersanalyse – dit is wat je naast inzichten nodig hebt

Met een stakeholdersanalyse krijg je overzicht over je complexe omgeving, right? Wrong. Kom achter de behoeften van stakeholders met rolverwachtingen.


Customeyes 16 juni 2020