De 7 succesfactoren van klantgerichtheid

Klantgerichtheid verbeteren

Klantgerichtheid verbeteren

Klantgerichtheid verbeteren in je organisatie? Ga om met weerstand met het gedachtegoed rondom de klantgerichtheidsladder.


Thaiza Kwas 22 maart 2022
Behoefte aan verandering en verandering van behoefte

Behoefte aan verandering en verandering van behoefte

De maand Stoptober zit erop. De kans dat velen van hen volgend jaar weer zouden moeten stoppen is groot. Een duurzame verandering doorvoeren is heel moeilijk.


Niels Dekker 01 oktober 2020
Wat heeft het lerarentekort te maken met luisteren naar je klanten?

Wat heeft het lerarentekort te maken met luisteren naar je klanten?

Een klantgerichte organisatie luistert naar klanten.


Judith Tesselaar 24 oktober 2019
De 7 succesfactoren van een klantgerichte organisatie

De 7 succesfactoren van een klantgerichte organisatie

Wil jij je klantgerichtheid verbeteren? Meet elk van de 7 succesfactoren van een klantgerichte organisatie en verbeter waar nodig!


Michiel de Snaijer 08 oktober 2019