Klanten

Klantenservice: het belang en de uitdagingen

Klantenservice: het belang en de uitdagingen

Energiebedrijven hebben moeite met alle vragen die binnen komen bij de klantenservice. Wat zijn de uitdagingen en waarom is klantenservice zo belangrijk eigenlijk?


Michiel de Snaijer 05 januari 2023
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 06 september 2022
5 tips voor waardevolle Customer Feedback

5 tips voor waardevolle Customer Feedback

Het Customeyes Customer Feedback Systeem maakt het makkelijk om continu klantfeedback te krijgen. U en uw medewerkers met klantcontact hebben realtime inzicht.


Michiel de Snaijer 28 juni 2022
Het nut van klantgericht adviseren

Het nut van klantgericht adviseren

Als je klantgericht adviseert kies je voor resultaat op de (middel)lange termijn, omdat je gaat voor een goede relatie en betrouwbaarheid. In dit artikel leggen we uit hoe klantgericht adviseren ook op moeilijke momenten werkt.


Thaiza Kwas 17 mei 2022
Hoe benader je klanten?

Hoe benader je klanten?

Klantstrategieën verschillen per doelgroep. Je kunt onderscheid maken in interne en externe klanten, of rendabele en niet-rendabele klanten.


Customeyes 26 april 2022