Klanten

5 tips voor waardevolle Customer Feedback

5 tips voor waardevolle Customer Feedback

Het Customeyes Customer Feedback Systeem maakt het makkelijk om continu klantfeedback te krijgen. U en uw medewerkers met klantcontact hebben realtime inzicht.


Michiel de Snaijer 28 juni 2022
Het nut van klantgericht adviseren

Het nut van klantgericht adviseren

Als je klantgericht adviseert kies je voor resultaat op de (middel)lange termijn, omdat je gaat voor een goede relatie en betrouwbaarheid. In dit artikel leggen we uit hoe klantgericht adviseren ook op moeilijke momenten werkt.


Thaiza Kwas 17 mei 2022
Hoe benader je klanten?

Hoe benader je klanten?

Klantstrategieën verschillen per doelgroep. Je kunt onderscheid maken in interne en externe klanten, of rendabele en niet-rendabele klanten.


Customeyes 26 april 2022
Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Tevreden klanten zijn niet automatisch loyale klanten.


Michiel de Snaijer 15 februari 2022
Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

In een onzekere markt is het van belang dichtbij je klant te staan. Wie is die klant, wat houdt hem of haar bezig en wat vindt hij of zij belangrijk?


Customeyes 09 september 2021