Klan­ten­on­der­zoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waar­de uit klan­ten­on­der­zoek

Ontdek de waarde van klantenonderzoek en hoe je inzichten omzet in concrete verbeteringen voor klanttevredenheid.


Sem Kieboom 24 maart 2025
Als je goed luistert, zie je meer

Als je goed luis­tert, zie je meer

Deze blog beschrijft hoe echt luisteren naar klanten helpt om diepere inzichten te verkrijgen die bedrijven ondersteunen in klantgerichte groei en strategische beslissingen.


Hans Hylkema 24 september 2024
Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Het ver­schil tus­sen kwa­li­ta­tief en kwan­ti­ta­tief on­der­zoek

Dit is het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek


Hans Hylkema 11 juli 2023
5 tips voor de betrouwbaarheid van kwalitatief onderzoek

5 tips voor de be­trouw­baar­heid van kwa­li­ta­tief on­der­zoek

Zo werk je aan de betrouwbaarheid en validiteit van kwalitatief onderzoek


Michiel de Snaijer 06 juli 2023
Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waar­om een klant­te­vre­den­heids­on­der­zoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Mei Lin Parisius 20 april 2023