Klantenonderzoek

Interview: zo doe je goed kwalitatief onderzoek

Interview: zo doe je goed kwalitatief onderzoek

Goed kwalitatief onderzoek; hoe doe je dat? Lees dit interview met een ervaren interviewer.


Customeyes 16 augustus 2022
Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 12 juli 2022
Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Volgens het Perceived Service Quality model van Grönroos is tevredenheid het verschil tussen de verwachte kwaliteit en de ervaren kwaliteit.


Thaiza Kwas 16 juni 2022
Zo bespaar je jezelf een hoop gedoe: herken een fuikproject

Zo bespaar je jezelf een hoop gedoe: herken een fuikproject

Klantenonderzoek: iedereen heeft ervaring met fuikprojecten. Lijkt simpel, is het niet. Ontwijk de fuik van klantenonderzoek; doorloop deze 4 fasen.


Customeyes 09 juni 2022
Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Iedereen die wel eens klantenonderzoek doet, kent deze vijf issues. 


Thaiza Kwas 07 juni 2022