Klantenonderzoek

Drie tips voor het stimuleren van klantbewustzijn binnen jouw organisatie

Drie tips voor het stimuleren van klantbewustzijn binnen jouw organisatie

Hoe stimuleer je klantbewustzijn en klantgerichtheid binnen jouw organisatie? De drie belangrijkste tips op een rij.


Thaiza Kwas 04 maart 2021
Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Volgens het Perceived Service Quality model van Grönroos is tevredenheid het verschil tussen de verwachte kwaliteit en de ervaren kwaliteit.


Thaiza Kwas 11 februari 2021
Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 05 februari 2021
Hoe kun je klantgerichtheid meten?

Hoe kun je klantgerichtheid meten?

Als je cijfers rondom klantgerichtheid verzamelt, heb je een stevigere basis voor verbeteringen. Maar waar begin je? Leer alles over klantgerichtheid meten.


Thaiza Kwas 13 januari 2021
Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid


Hans Hylkema 27 oktober 2020