Klantenonderzoek

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 12 januari 2023
Welke onderzoeksmethode gebruik je?

Welke onderzoeksmethode gebruik je?

Er zijn verschillende methoden die gebruikt kunnen worden om klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.


Hans Hylkema 20 oktober 2022
5 tips voor de betrouwbaarheid van kwalitatief onderzoek

5 tips voor de betrouwbaarheid van kwalitatief onderzoek

Zo werk je aan de betrouwbaarheid en validiteit van kwalitatief onderzoek


Michiel de Snaijer 11 oktober 2022
Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid


Hans Hylkema 10 oktober 2022
Interview: zo doe je goed kwalitatief onderzoek

Interview: zo doe je goed kwalitatief onderzoek

Goed kwalitatief onderzoek; hoe doe je dat? Lees dit interview met een ervaren interviewer.


Customeyes 16 augustus 2022