Klantenonderzoek

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 07 oktober 2021
Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Volgens het Perceived Service Quality model van Grönroos is tevredenheid het verschil tussen de verwachte kwaliteit en de ervaren kwaliteit.


Thaiza Kwas 21 september 2021
Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Iedereen die wel eens klantenonderzoek doet, kent deze vijf issues. 


Thaiza Kwas 17 juni 2021
Ken jij de meestvoorkomende weerstand in klantenonderzoek?

Ken jij de meestvoorkomende weerstand in klantenonderzoek?

Klantenonderzoek heeft niet altijd het gewenste effect. Waarom? De focus ligt te veel op het onderzoek zelf. Richt je hierop om wél resultaat te boeken.


Customeyes 15 juni 2021
Aan de slag met verbeterpunten uit het klantenonderzoek, hoe doe je dat?

Aan de slag met verbeterpunten uit het klantenonderzoek, hoe doe je dat?

De resultaten van het klantenonderzoek bekend. En nu? Het klantenonderzoek is pas effectief als er iets met de resultaten gebeurt. Maar hoe doe je dat?


Customeyes 10 juni 2021