Klantloyaliteit

Marketing Insights Event (MIE): klantenbinding als winstgevende succesfactor

Marketing Insights Event (MIE): klantenbinding als winstgevende succesfactor

Veel organisaties staan momenteel voor een grote uitdaging. Stijgende energiekosten zijn helaas aan de orde van de dag. Hoe stel je je toekomstige omzet veilig? Investeren in klantloyaliteit en klantenbinding is een manier om wat meer zekerheid te krijgen op de middellange termijn.


Michiel de Snaijer 22 september 2022
NPS vraag als graadmeter voor loyaliteit klanten

NPS vraag als graadmeter voor loyaliteit klanten

De NPS vraag is een van de meest gestelde vragen in klantenonderzoeken. Zo ontstond de vraag. En zo werk je ermee.


Niels Dekker 08 september 2022
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 06 september 2022
Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor: Investeren in klantenbinding en klantloyaliteit biedt u de zekerheid die u zoekt. Maar hoe pakt u dit aan?


Customeyes 17 februari 2022