Klantloyaliteit

NPS benchmark: gebruik een benchmark verstandig

NPS benchmark: gebruik een benchmark verstandig

NPS benchmark - als je de NPS meet, heb je aanvullende informatie nodig om je score te interpreteren. Dat kan met een benchmark. Maar niet alle benchmarks zijn


Customeyes 28 februari 2023
NPS score

NPS score

Als je de NPS score wilt gebruiken om loyale klanten te creëren, dan moet je weten wat een goede score is én wat je kunt doen om hem te verhogen.


Customeyes 21 februari 2023
NPS: wanneer kies je ervoor?

NPS: wanneer kies je ervoor?

De NPS is een populaire klantenonderzoeksmethode. Maar niet voor iedere vraag geschikt. Benieuwd of hij past bij jullie vraag?


Customeyes 14 februari 2023
[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

Er zijn meerdere redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen op een rijtje gezet.


Sem Kieboom 06 februari 2023
NPS onderzoek

NPS onderzoek

NPS onderzoek: juist in die schijnbare eenvoud schuilt een flinke uitdaging. Lees welke en haal er alles uit!


Customeyes 26 januari 2023