Klantloyaliteit

Wat is loyaliteit en klantloyaliteit?

Wat is loyaliteit en klantloyaliteit?

Loyaliteit is de verbondenheid of betrokkenheid van een koper ten opzichte van een product, dienst, merk of organisatie.


Thaiza Kwas 16 april 2021
After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales kan een zeer krachtig instrument zijn om tevreden en loyale klanten te genereren. Lees hoe u het maximale uit uw aftersales haalt.


Michiel de Snaijer 17 februari 2021
Hoe kun je klantgerichtheid meten?

Hoe kun je klantgerichtheid meten?

Als je cijfers rondom klantgerichtheid verzamelt, heb je een stevigere basis voor verbeteringen. Maar waar begin je? Leer alles over klantgerichtheid meten.


Thaiza Kwas 13 januari 2021
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Thaiza Kwas 08 december 2020
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 3 & 4)

Een klantenonderzoek is pas echt effectief als je de resultaten gebruikt om te verantwoorden, verbeteren of vernieuwen. Hoe zorg je ervoor dat je inzichten opvolging krijgen en leiden tot klantenbinding?


Michiel de Snaijer 20 november 2020