Klanttevredenheid

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Ontdek de waarde van klantenonderzoek en hoe je inzichten omzet in concrete verbeteringen voor klanttevredenheid.


Sem Kieboom 24 maart 2025
Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Wordt dit jouw eerste klanttevredenheidsonderzoek? Dan heb je ongetwijfeld veel vragen. Alle begin is moeilijk, maar met een goede voorbereiding kom je er wel.


Hans Hylkema 26 februari 2025
Wat is de Customer Effort Score (CES)?

Wat is de Customer Effort Score (CES)?

Hoe werkt de Customer Effort Score (CES) en waarom is het van belang voor klanttevredenheid en loyaliteit? Ontdek het hier.


Georgine Adriaansen 23 januari 2025
Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)?

Wat is de Net Promoter Score (NPS)? Leer hoe deze eenvoudige metriek bedrijven inzicht geeft in klanttevredenheid en aanbevelingen.


Georgine Adriaansen 14 januari 2025
CX maturity in de IT-sector

CX maturity in de IT-sector

Ontwikkel klantgerichtheid in de IT-sector. Leer hoe het begrijpen van klantbehoeften en het opbouwen van sterke klantrelaties essentieel is.


Hans Hylkema 23 mei 2024