Klanttevredenheid

KPI’s als kompas: waarom NPS en CSAT onmisbaar zijn in de IT-sector

KPI’s als kompas: waarom NPS en CSAT onmisbaar zijn in de IT-sector

Leer hoe NPS en CSAT in de IT-sector je helpt om klantverwachtingen te begrijpen en de totale klantbeleving te verbeteren.


Mei Lin Parisius 16 oktober 2025
XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

De XLA-norm biedt een nieuw kader voor het verbeteren van gebruikersbeleving binnen service management. Ontdek het nu!


Mei Lin Parisius 26 juni 2025
Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Ontdek de waarde van klantenonderzoek en hoe je inzichten omzet in concrete verbeteringen voor klanttevredenheid.


Sem Kieboom 24 maart 2025
Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Wordt dit jouw eerste klanttevredenheidsonderzoek? Dan heb je ongetwijfeld veel vragen. Alle begin is moeilijk, maar met een goede voorbereiding kom je er wel.


Hans Hylkema 26 februari 2025
Wat is de Customer Effort Score (CES)?

Wat is de Customer Effort Score (CES)?

Hoe werkt de Customer Effort Score (CES) en waarom is het van belang voor klanttevredenheid en loyaliteit? Ontdek het hier.


Georgine Adriaansen 23 januari 2025