Klanttevredenheid

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 12 januari 2023
Klanttevredenheidsonderzoek – de eerste fase

Klanttevredenheidsonderzoek – de eerste fase

Een succesvol klanttevredenheidsonderzoek bestaat uit vier fasen. Wil je klantinzichten gebruiken om te verbeteren? Zorg dan dat je geen fase overslaat.


Hans Hylkema 10 januari 2023
Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Customeyes 05 januari 2023
De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 4: De opvolging laten afhangen van de resultaten

De 5 don’ts van een klanttevredenheidsonderzoek – # 4: De opvolging laten afhangen van de resultaten

Hoe zorg je er voor dat jouw klanttevredenheidsonderzoek een succes wordt? Bepaal vooraf je opvolging van de resultaten en betrek alle medewerkers. Lees verder!


Niels Dekker 17 november 2022