Klanttevredenheid

Welke klanttevredenheidsonderzoek methode gebruik je?

Welke klanttevredenheidsonderzoek methode gebruik je?

Er zijn verschillende methoden die gebruikt kunnen worden om klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.


Hans Hylkema 12 oktober 2021
Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 07 oktober 2021
Klanttevredenheidsonderzoek opstellen

Klanttevredenheidsonderzoek opstellen

Klanttevredenheidsonderzoek opstellen; vier beslissingen die leiden tot een onderzoek met impact.


Michiel de Snaijer 05 oktober 2021
Klanttevredenheidsonderzoek – checklist om een onderzoek op te zetten

Klanttevredenheidsonderzoek – checklist om een onderzoek op te zetten

Klanttevredenheidsonderzoek checklist - de meest complete, gratis hulpgids voor het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek.


Michiel de Snaijer 30 september 2021
Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Wordt dit jouw eerste klanttevredenheidsonderzoek? Dan heb je ongetwijfeld veel vragen. Alle begin is moeilijk, maar met een goede voorbereiding kom je er wel.


Hans Hylkema 28 september 2021