Klanttevredenheid

Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Eerste hulp bij een klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Wordt dit jouw eerste klanttevredenheidsonderzoek? Dan heb je ongetwijfeld veel vragen. Alle begin is moeilijk, maar met een goede voorbereiding kom je er wel.


Hans Hylkema 26 juli 2022
Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 12 juli 2022
Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Het bieden van een prettige klantervaring is essentieel voor het realiseren van de organisatiedoelstellingen. Maar hoe zorg je voor die geweldige klantervaring?


Customeyes 05 juli 2022
Welke vragen stel je bij klanttevredenheid meten?

Welke vragen stel je bij klanttevredenheid meten?

Klanttevredenheid vragen - Deze vragen stel je als je klanttevredenheid wilt meten.


Customeyes 30 juni 2022
Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Welke drie factoren zijn van invloed op klanttevredenheid?

Volgens het Perceived Service Quality model van Grönroos is tevredenheid het verschil tussen de verwachte kwaliteit en de ervaren kwaliteit.


Thaiza Kwas 16 juni 2022