Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek maken? Let dan op deze 5 tips!

Klanttevredenheidsonderzoek maken? Let dan op deze 5 tips!

Met deze klanttevredenheidsonderzoek tips creëer je heldere inzichten en vermijd je overbodige vragen tijdens het onderzoek.


Sem Kieboom 29 april 2025
Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #2 ISO Certificaat

ISO 9001 is een kwaliteitskeurmerk voor de dienstverleningsprocessen. Een regelmatig klanttevredenheidsonderzoek is daarvoor een belangrijke vereiste.


Sem Kieboom 04 januari 2024
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Michiel de Snaijer 26 oktober 2023
Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Benieuwd naar de voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek?


Customeyes 18 juli 2023
Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Mei Lin Parisius 04 mei 2023