Klantwaarde

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Thaiza Kwas 25 mei 2021
Klantwaarde: een voorwaarde voor organisatiesucces

Klantwaarde: een voorwaarde voor organisatiesucces

Wat is klantwaarde nu eigenlijk? Klantwaarde betekent de waarde die door de klant ervaren wordt. Benieuwd hoe u daarmee uw succes vergroot?


Thaiza Kwas 18 mei 2021
Drie tips voor een hoger respons van klanten

Drie tips voor een hoger respons van klanten

Een van de meest gestelde vragen bij klantenonderzoek is: hoe verhoog ik de respons? Lees hier drie adviezen die werken.  


Customeyes 17 maart 2021
Drie tips voor het stimuleren van klantbewustzijn binnen jouw organisatie

Drie tips voor het stimuleren van klantbewustzijn binnen jouw organisatie

Hoe stimuleer je klantbewustzijn en klantgerichtheid binnen jouw organisatie? De drie belangrijkste tips op een rij.


Thaiza Kwas 04 maart 2021
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 11 november 2020