Klantwaarde

Drie tips voor een hogere respons van klanten

Drie tips voor een hogere respons van klanten

Een van de meest gestelde vragen bij klantenonderzoek is: hoe verhoog ik de respons? Lees hier drie adviezen die werken.  


Customeyes 04 april 2023
[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

Er zijn meerdere redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen op een rijtje gezet.


Sem Kieboom 06 februari 2023
Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #9 Efficiëntie vergroten

Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #9 Efficiëntie vergroten

Vaak is een bezuiniging reden voor het management om mensen te ontslaan en in diensten te snijden. Daarin schuilt het risico dat klanten ontevreden raken.


25 november 2022
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 06 september 2022