Klantwaarde

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 06 september 2022
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Thaiza Kwas 21 juli 2022
Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Het bieden van een prettige klantervaring is essentieel voor het realiseren van de organisatiedoelstellingen. Maar hoe zorg je voor die geweldige klantervaring?


Customeyes 05 juli 2022
Wat is een klantstrategie?

Wat is een klantstrategie?

Een klantstrategie is de bredere context waarin activiteiten rondom het verhogen van de klanttevredenheid plaatsvinden.


Niels Dekker 05 mei 2022
Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek: een model dat meer vertelt dan alleen de cijfers is het Klantwaardemodel.


Hans Hylkema 02 mei 2022