Klantwaarde

Wat is een klantstrategie?

Wat is een klantstrategie?

Een klantstrategie is de bredere context waarin activiteiten rondom het verhogen van de klanttevredenheid plaatsvinden.


Niels Dekker 05 mei 2022
Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek: een model dat meer vertelt dan alleen de cijfers is het Klantwaardemodel.


Hans Hylkema 02 mei 2022
Klantwaarde: een voorwaarde voor organisatiesucces

Klantwaarde: een voorwaarde voor organisatiesucces

Wat is klantwaarde nu eigenlijk? Klantwaarde betekent de waarde die door de klant ervaren wordt. Benieuwd hoe u daarmee uw succes vergroot?


Thaiza Kwas 26 april 2022
Klantwaarde is de waarde die jij levert aan je klant

Klantwaarde is de waarde die jij levert aan je klant

Klantwaarde kan meerdere betekenissen hebben. Meestal wordt klantwaarde als een financiële waarde uitgelegd. Maar er is een interessantere benadering.


Niels Dekker 21 april 2022
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Thaiza Kwas 19 april 2022