Kwalitatief onderzoek

Waarom kwalitatief onderzoek goed werkt voor klantgerichtheid

Waarom kwalitatief onderzoek goed werkt voor klantgerichtheid

Waarom kwalitatief onderzoek zo goed werkt


Michiel de Snaijer 21 juni 2022
Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek: een model dat meer vertelt dan alleen de cijfers is het Klantwaardemodel.


Hans Hylkema 02 mei 2022
Stakeholders verdienen een goed gesprek

Stakeholders verdienen een goed gesprek

Wat is een kwalitatief stakeholdersonderzoek en op welke zaken kunt u letten? De belangrijkste tips op een rij!


Customeyes 22 maart 2022
Kwantitatief onderzoek en kwalitatief onderzoek: welke methode?

Kwantitatief onderzoek en kwalitatief onderzoek: welke methode?

Kwantitatief onderzoek en kwalitatief onderzoek.


Customeyes 10 maart 2022
De voordelen en valkuilen van online kwalitatief B2B onderzoek

De voordelen en valkuilen van online kwalitatief B2B onderzoek

Wat zich afspeelt op de zakelijke markt is vaak te complex om in enquêtes te vangen, maar is kwalitatief B2B onderzoek in de huidige anderhalvemetersamenleving nog wel een optie? Het antwoord is een volmondig ‘ja!’


Johannes Renders 02 december 2021