Kwalitatief onderzoek

De voordelen en valkuilen van online kwalitatief B2B onderzoek

De voordelen en valkuilen van online kwalitatief B2B onderzoek

Wat zich afspeelt op de zakelijke markt is vaak te complex om in enquêtes te vangen, maar is kwalitatief B2B onderzoek in de huidige anderhalvemetersamenleving nog wel een optie? Het antwoord is een volmondig ‘ja!’


Johannes Renders 02 december 2021
Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Thaiza Kwas 28 oktober 2021
Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek

Benieuwd naar de voor- en nadelen van kwalitatief onderzoek?


Customeyes 19 oktober 2021
Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Klantenonderzoek: investeer in klantenbinding (fase 1 & 2)

Onder klantenbinding wordt verstaan dat je als organisatie zorgt voor het behoud van bestaande klanten en het verhogen van hun bestedingen door het ontwikkelen van klantenloyaliteit.


Michiel de Snaijer 16 november 2020
De verschillende soorten kwalitatief onderzoek

De verschillende soorten kwalitatief onderzoek

Bij kwalitatief onderzoek duik je diep in de belevingswereld van je klanten. Er zijn verschillende soorten kwalitatief onderzoek.


Nynke Poortinga 06 oktober 2020