Kwaliteit

Bezuinigingen in de gehandicaptenzorg: hoe behoud je het perspectief van de cliënt?

Bezuinigingen in de gehandicaptenzorg: hoe behoud je het perspectief van de cliënt?

Bezuinigingen bedreigen de gehandicaptenzorg. Begrijp de situatie volgens clients, verwanten en zorgmedewerkers.


Hans Hylkema 01 juli 2025
XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

De XLA-norm biedt een nieuw kader voor het verbeteren van gebruikersbeleving binnen service management. Ontdek het nu!


Mei Lin Parisius 26 juni 2025
Nieuwe ‘Generiek Kompas’ 2024: Wat betekent dit voor de zorgpraktijk?

Nieuwe ‘Generiek Kompas’ 2024: Wat betekent dit voor de zorgpraktijk?

Alles wat je moet weten over het nieuwe Generiek Kompas. Leer hoe de overgang verloopt en wat dit betekent voor de zorgsector en cliënten.


Nienke van Stralen 16 januari 2025
Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: de digitale toekomst tegemoet 

Het belang van cliëntervaringsonderzoek in de ouderenzorg: de digitale toekomst tegemoet 

Hoe beïnvloeden stijgende opleidingsgraad en digitale vaardigheden ouderenzorg? Leer hoe deze trends het cliëntervaringsonderzoek beïnvloeden.


Nienke van Stralen 04 april 2024
Hoe beïnvloedt u de kwaliteitsperceptie van uw klant? [video]

Hoe beïnvloedt u de kwaliteitsperceptie van uw klant? [video]

Het kwaliteitsoordeel van je klant wordt bepaald door de relatie die de klant heeft met je organisatie.


Customeyes 29 november 2019