Medewerkerstevredenheid

Goed werkgeverschap begint met luisteren: waarom alleen medewerkerstevredenheid meten niet genoeg is

Goed werkgeverschap begint met luisteren: waarom alleen medewerkerstevredenheid meten niet genoeg is

Verhoog de effectiviteit van zorginstellingen door inzicht in cliëntervaringen en medewerkersgeluk te krijgen.


Samantha de Rooij 05 juni 2025
Hoe medewerkers- en klantenonderzoek elkaar versterken

Hoe medewerkers- en klantenonderzoek elkaar versterken

Duurzaam succesvolle organisaties hebben oog voor méér dan het organisatiebelang.


Customeyes 19 maart 2019
Frankelandgroep Beste Werkgever van Nederland

Frankelandgroep Beste Werkgever van Nederland

In het onderzoek naar de beste werkgever beoordeelden meer dan 550.000 medewerkers uit meer dan 500 organisaties hun werkgever.


Customeyes 14 maart 2019
Laat het persoonlijke contact met klanten niet ondersneeuwen

Laat het persoonlijke contact met klanten niet ondersneeuwen

Laat het persoonlijke contact met klanten niet ondersneeuwen.


Customeyes 08 maart 2018
Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Welke barrières om klantgericht te werken komen het meest voor? En wat zijn best practices op dit gebied? Een gesprek met Hans Hylkema en Guido Heezen.


Niels Dekker 08 januari 2018