Medewerkerstevredenheid

Hoe medewerkers- en klantenonderzoek elkaar versterken

Hoe medewerkers- en klantenonderzoek elkaar versterken

Duurzaam succesvolle organisaties hebben oog voor méér dan het organisatiebelang.


19 maart 2019
Frankelandgroep Beste Werkgever van Nederland

Frankelandgroep Beste Werkgever van Nederland

In het onderzoek naar de beste werkgever beoordeelden meer dan 550.000 medewerkers uit meer dan 500 organisaties hun werkgever.


14 maart 2019
Laat het persoonlijke contact met klanten niet ondersneeuwen

Laat het persoonlijke contact met klanten niet ondersneeuwen

Laat het persoonlijke contact met klanten niet ondersneeuwen.


Customeyes 08 maart 2018
Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Geef medewerkers de vrijheid om klantgericht te zijn

Welke barrières om klantgericht te werken komen het meest voor? En wat zijn best practices op dit gebied? Een gesprek met Hans Hylkema en Guido Heezen.


Niels Dekker 08 januari 2018
Management informatie bestaat uit meer dan de droge omzetcijfers

Management informatie bestaat uit meer dan de droge omzetcijfers

Een totale focus op het organisatiedoel leidt tot gevaarlijke situaties. Als je niet luistert naar medewerkers en klanten, wordt je links en rechts ingehaald.


Paul van Schie 18 december 2017