Relatiemanagement

Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Het bieden van een prettige klantervaring is essentieel voor het realiseren van de organisatiedoelstellingen. Maar hoe zorg je voor die geweldige klantervaring?


Customeyes 05 juli 2022
Vijf tips voor een persoonlijke relatie met je klanten

Vijf tips voor een persoonlijke relatie met je klanten

Wat kan je doen om de persoonlijke relatie met je klant hechter te maken? Wij hebben vijf tips voor je op een rij gezet.


Customeyes 14 januari 2022
After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales kan een zeer krachtig instrument zijn om tevreden en loyale klanten te genereren. Lees hoe u het maximale uit uw aftersales haalt.


Michiel de Snaijer 17 februari 2021
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Thaiza Kwas 08 december 2020
Relatiemanagement beter begrijpen

Relatiemanagement beter begrijpen

Goede, langdurige contacten onderhouden met strategische klanten. Daarover gaat relatiemanagement. Maar hoe kan je dit praktisch invullen?


Hans Hylkema 13 oktober 2020