Relatiemanagement

After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales als instrument voor duurzame klantrelaties

After sales kan een zeer krachtig instrument zijn om tevreden en loyale klanten te genereren. Lees hoe u het maximale uit uw aftersales haalt.


Michiel de Snaijer 17 februari 2021
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Thaiza Kwas 08 december 2020
Relatiemanagement beter begrijpen

Relatiemanagement beter begrijpen

Goede, langdurige contacten onderhouden met strategische klanten. Daarover gaat relatiemanagement. Maar hoe kan je dit praktisch invullen?


Hans Hylkema 13 oktober 2020
Eén vraag die je jezelf wilt stellen als je ontevreden klanten hebt

Eén vraag die je jezelf wilt stellen als je ontevreden klanten hebt

95 procent van mijn collega’s is operationeel. De rest zit op kantoor. Hoe zorg je er als vijf procent voor dat de overige 95 klantgerichter werkt?


Caroline Dekker 12 april 2018
De liefde tussen klant en aanbieder

De liefde tussen klant en aanbieder

De liefde tussen klant en aanbieder: Om de intimiteit en geborgenheid met klanten te koesteren is het waardevol om te investeren in een stabiele klantrelatie.


08 juni 2015