Stakeholdersanalyse

Bitterballen en stakeholdersonderzoek: de waarde van reputatie

Bitterballen en stakeholdersonderzoek: de waarde van reputatie

Stakeholdersonderzoek - dit is waarom je reputatie in een stakeholderomgeving een van je krachtigste communicatiemiddelen is. 


09 maart 2016
Een populaire misvatting bij stakeholdermanagement

Een populaire misvatting bij stakeholdermanagement

Stakeholdermanagement is heftig, want iedere stakeholder wijst je een andere kant op. Zó houd je overzicht in je werk ondanks veeleisende stakeholders...


Paul van Schie 23 februari 2016
Je stakeholderomgeving verandert, accepteer het!

Je stakeholderomgeving verandert, accepteer het!

Stakeholdermanagement betekent omgaan met verandering. Waarom gaat dit in de meeste organisaties alles behalve vanzelf? En belangrijker: wat doe je eraan? 


10 februari 2016
Stakeholdersanalyse – dit is wat je naast inzichten nodig hebt

Stakeholdersanalyse – dit is wat je naast inzichten nodig hebt

Met een stakeholdersanalyse krijg je overzicht over je complexe omgeving, right? Wrong. Kom achter de behoeften van stakeholders met rolverwachtingen.


Paul van Schie 15 januari 2016