Zeven succesfactoren van klantgerichte organisaties

Klantfeedback: ‘Luisteren is meer dan alleen horen’

Klantfeedback: ‘Luisteren is meer dan alleen horen’

Door actief aan de slag te gaan met het ophalen van klantfeedback breng je de stem van de klant naar binnen.


Customeyes 01 maart 2022
Behoefte aan verandering en verandering van behoefte

Behoefte aan verandering en verandering van behoefte

De maand Stoptober zit erop. De kans dat velen van hen volgend jaar weer zouden moeten stoppen is groot. Een duurzame verandering doorvoeren is heel moeilijk.


Niels Dekker 01 oktober 2020
Waar vind ik een leiderschapstraining à la Trump?

Waar vind ik een leiderschapstraining à la Trump?

Klantgerichtheid krijgt vorm door een gedragen richting vanuit de organisatie, die duidelijk genoeg is om op individueel niveau actie te ondernemen.


Customeyes 25 februari 2020
Klantbehoeften begrijpen: poetsen voor de tandarts

Klantbehoeften begrijpen: poetsen voor de tandarts

Als je de behoeften van je klant begrijpt, heb je een flinke stap gezet sinds het moment dat je naar hem bent gaan luisteren.


Michiel de Snaijer 30 januari 2020
Interne en externe klantgerichtheid

Interne en externe klantgerichtheid

Customeyes heeft een test ontwikkeld om de klantgerichtheid van de organisatie te toetsen en medewerkers mee te laten denken over mogelijke oplossingen.


Michiel de Snaijer 09 januari 2020