Deze website maakt gebruik van cookies. Als u de site blijft gebruiken, gaat u akkoord met ons privacy- en cookiebeleidSluiten

Klanttevredenheid

U wilt tevreden klanten. Nu en in de toekomst. Uw klant heeft alleen de intentie om loyaal aan u te blijven, als hij/ zij tevreden is over uw producten, dienst of dienstverlening. Tevreden klanten bieden u vele voordelen. Of u nu beter wilt zijn dan uw concurrent, meer winst wilt maken of meer maatschappelijke waarde wilt bieden.

Verbeter uw klanttevredenheid

U wilt dat uw klanten, klant bij u blijven. U moet hier echter wel in investeren. De vraag blijft: “Hoe verbeter ik mijn klanttevredenheid?” Met de gratis checklist voor een succesvol klantenonderzoek zet u een goede, eerste stap!

Meer weten? Vraag de gratis checklist aan!
Tevredenheid van uw klanten in kaart

Tevredenheid van uw klanten in kaart

Tevreden klanten zijn de basis van organisatiesucces. Tevreden klanten doen meer herhalingsaankopen, nemen meer andere producten of diensten af, praten positief over uw organisatie en zorgen voor tevreden medewerkers. Customeyes brengt de tevredenheid van uw klanten in kaart.

Managen van verwachtingen en ervaringen

Managen van verwachtingen en ervaringen

In bovenstaande video wordt uitgelegd hoe u de kwaliteitsperceptie van u klant kunt beïnvloeden. De vraag is hoe u de perceptie van de klant zó beïnvloedt, zodat u vooral positieve beoordelingen krijgt. Customeyes heeft veel kennis op dit gebied en kan u helpen bij het management van de verwachtingen en ervaringen van uw klanten.

Uw organisatie in beweging brengen

Uw organisatie in beweging brengen

Als u weet wat uw klanten (on)tevreden maakt en dit deelt met uw medewerkers, kunnen zij zelf aan de slag met de verbeterpunten. Breng uw organisatie in beweging en creëer een klimaat waarin medewerkers een stap extra willen zetten om het beste uit zichzelf en uit de organisatie te halen.