Algemeen

Stakeholdersonderzoek en bitterballen: de waarde van reputatie

Stakeholdersonderzoek en bitterballen: de waarde van reputatie

Stakeholdersonderzoek - dit is waarom je reputatie in een stakeholderomgeving een van je krachtigste communicatiemiddelen is. 


Hans Hylkema 02 november 2023
Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Mei Lin Parisius 20 april 2023
Klantentevredenheidsonderzoek: resultaten presenteren

Klantentevredenheidsonderzoek: resultaten presenteren

Klantentevredenheidsonderzoek - verbeteren kan alleen maar als de resultaten landen in je organisatie. Lees hoe je dat doet.


Customeyes 03 januari 2023
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Michiel de Snaijer 01 december 2022