Algemeen

Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Iedereen die wel eens klantenonderzoek doet, kent deze vijf issues. 


Thaiza Kwas 17 juni 2021
Ken jij de meestvoorkomende weerstand in klantenonderzoek?

Ken jij de meestvoorkomende weerstand in klantenonderzoek?

Klantenonderzoek heeft niet altijd het gewenste effect. Waarom? De focus ligt te veel op het onderzoek zelf. Richt je hierop om wél resultaat te boeken.


Customeyes 15 juni 2021
Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 05 februari 2021
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Thaiza Kwas 08 december 2020
Waar zit jouw reset-knop?

Waar zit jouw reset-knop?

Nu de nieuwe situatie een stukje realiteit is geworden, is het ook voor managers tijd voor een goede reset. En die reset is nodig.


Hans Hylkema 21 augustus 2020