Algemeen

Klantentevredenheidsonderzoek: resultaten presenteren

Klantentevredenheidsonderzoek: resultaten presenteren

Klantentevredenheidsonderzoek - verbeteren kan alleen maar als de resultaten landen in je organisatie. Lees hoe je dat doet.


Customeyes 02 november 2021
Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Een klanttevredenheidsonderzoek: verantwoorden, verbeteren of vernieuwen?

Waarom een klanttevredenheidsonderzoek? Omdat het loyale klanten oplevert, die langer blijven, meer afnemen en je eerder aanraden.


Thaiza Kwas 07 oktober 2021
Wanneer is het tijd voor een klantgerichte benadering?

Wanneer is het tijd voor een klantgerichte benadering?

Niet alle organisaties zijn klaar voor een klantgerichte benadering. Lees verder om uit te vinden waarom. En hoe je erachter kunt komen of jouw organisatie wel klaar is voor de stap naar klantgerichtheid.


Customeyes 05 augustus 2021
Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Tackle vijf issues bij klantenonderzoek

Iedereen die wel eens klantenonderzoek doet, kent deze vijf issues. 


Thaiza Kwas 17 juni 2021
Ken jij de meestvoorkomende weerstand in klantenonderzoek?

Ken jij de meestvoorkomende weerstand in klantenonderzoek?

Klantenonderzoek heeft niet altijd het gewenste effect. Waarom? De focus ligt te veel op het onderzoek zelf. Richt je hierop om wél resultaat te boeken.


Customeyes 15 juni 2021