Klantgerichtheid

Waarom klantenonderzoek dé sleutel is voor een sterke start van het nieuwe jaar

Waarom klantenonderzoek dé sleutel is voor een sterke start van het nieuwe jaar

Begin het jaar goed met klantenonderzoek. Krijg inzicht in de verwachtingen van klanten voor betere strategische planning.


Sem Kieboom 08 december 2025
XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

XLA-norm in ICT & Cybersecurity: wat is het, waarom is het belangrijk en wat staat ons te wachten?

De XLA-norm biedt een nieuw kader voor het verbeteren van gebruikersbeleving binnen service management. Ontdek het nu!


Mei Lin Parisius 26 juni 2025
Klanttevredenheidsonderzoek maken? Let dan op deze 5 tips!

Klanttevredenheidsonderzoek maken? Let dan op deze 5 tips!

Met deze klanttevredenheidsonderzoek tips creëer je heldere inzichten en vermijd je overbodige vragen tijdens het onderzoek.


Sem Kieboom 29 april 2025
Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid


Hans Hylkema 02 april 2025
Als je goed luistert, zie je meer

Als je goed luistert, zie je meer

Deze blog beschrijft hoe echt luisteren naar klanten helpt om diepere inzichten te verkrijgen die bedrijven ondersteunen in klantgerichte groei en strategische beslissingen.


Hans Hylkema 24 september 2024