Waarom is klanttevredenheid belangrijk?

Waarom is klanttevredenheid belangrijk?

Customeyes
Organisaties die actief werken aan het verhogen van hun klanttevredenheid leveren een structurele inspanning om een positieve indruk te maken op hun klanten.

Organisaties die actief werken aan het verhogen van hun klanttevredenheid leveren een structurele inspanning om een positieve indruk te maken op hun bestaande klanten, met als doel hen te behouden. Klanttevredenheid is namelijk een belangrijke voorwaarde voor klantloyaliteit. De mate van klantloyaliteit heeft invloed op de financiële prestaties van uw organisatie. Klanttevredenheid is dus een strategie om uw bestaande klanten aan uw organisatie te binden en hun loyaliteit te verhogen.

Checklist: De vier fasen van succesvol klantenonderzoek in B2B

Checklist: De vier fasen van succesvol klantenonderzoek in B2B

De meest succesvolle organisaties weten precies welke behoeften hun klanten hebben. Zij zijn daarachter gekomen door succesvol met klanten samen te werken.

Lees deze checklist als je concrete tips wilt over succesvol klantenonderzoek. Je krijgt inzicht in de volgende onderwerpen:

  • Ontdek wat klanten belangrijk vinden
  • Tools om de juiste klantinzichten te achterhalen
  • De vier fasen van succesvol klantenonderzoek