Wat is klantwaardemanagement?

Klantwaardemanagement is het omgaan met vraagstukken rondom het verhogen van klantwaarde.

Klantwaardemanagement is het omgaan met vraagstukken rondom het verhogen van klantwaarde. Vragen die hierbij aan de orde komen zijn:

  • Hoe verkrijg ik waardevolle klanten?
  • Hoe kan ik waardevolle klanten binden?
  • Hoe kan ik waardevolle klantrelaties uitbouwen?
  • Hoe onderscheid ik mij ten opzichte van mijn concurrentie?
  • Hoe voorkom ik dat waardevolle klanten weglopen?

Onder meer het antwoord op deze vragen leest u in het artikel ‘Wat is het belang van een klantstrategie’.

E-book: De zeven succesfactoren van een klantgerichte organisatie

E-book: De zeven succesfactoren van een klantgerichte organisatie

Speciaal voor managementteams en marketing- en salesmanagers die verantwoordelijk zijn voor het klantgericht maken van hun organisatie.

Meer informatie