Klantenonderzoek

Van momentopname naar doorlopend dialoog: de opmars van continu klantenonderzoek

Van momentopname naar doorlopend dialoog: de opmars van continu klantenonderzoek

Leer waarom continu klantenonderzoek belangrijk is voor organisaties die op zoek zijn naar snellere en relevante inzichten.


Sem Kieboom 08 juli 2025
Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid


Hans Hylkema 02 april 2025
Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Van data naar actie: Zo haal je écht waarde uit klantenonderzoek

Ontdek de waarde van klantenonderzoek en hoe je inzichten omzet in concrete verbeteringen voor klanttevredenheid.


Sem Kieboom 24 maart 2025
Betrouwbaarheid van kwalitatief onderzoek verbeteren: 5 praktische tips

Betrouwbaarheid van kwalitatief onderzoek verbeteren: 5 praktische tips

Zo werk je aan de betrouwbaarheid en validiteit van kwalitatief onderzoek


Mei Lin Parisius 06 maart 2025
Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek

Dit is het verschil tussen kwalitatief en kwantitatief onderzoek


Hans Hylkema 22 februari 2025