Klantwaardemodel

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 11 november 2020
Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek: een model dat meer vertelt dan alleen de cijfers is het Klantwaardemodel.


Hans Hylkema 10 september 2020
Verdrijft Big Data kwalitatief klantenonderzoek?

Verdrijft Big Data kwalitatief klantenonderzoek?

Verdrijft Big Data kwalitatief onderzoek? Kwalitatief onderzoek in het tijdperk van Big Data


Paul van Schie 01 oktober 2014
Verdraaide klanten? Verdraaide organisaties zul je bedoelen!

Verdraaide klanten? Verdraaide organisaties zul je bedoelen!

De bedrijfskundige logica die veel bedrijven naleven, staat haaks op de menselijke natuur. Tijd voor waardegedreven en servicegerichte organisaties!


Renske van der Ploeg 01 mei 2014
Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

In B2B organisaties zijn de relatiemanagers bij uitstek degenen die dit succes kunnen realiseren. Maar hoe komt u erachter wat voor uw klanten van waarde is?


Niels Dekker 07 februari 2014