Loyaliteitsanalyse

NPS vraag als graadmeter voor loyaliteit klanten

NPS vraag als graadmeter voor loyaliteit klanten

De NPS vraag is een van de meest gestelde vragen in klantenonderzoeken. Zo ontstond de vraag. En zo werk je ermee.


Niels Dekker 08 september 2022
5 tips voor waardevolle Customer Feedback

5 tips voor waardevolle Customer Feedback

Het Customeyes Customer Feedback Systeem maakt het makkelijk om continu klantfeedback te krijgen. U en uw medewerkers met klantcontact hebben realtime inzicht.


Michiel de Snaijer 28 juni 2022
Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor

Klantenbinding als winstgevende succesfactor: Investeren in klantenbinding en klantloyaliteit biedt u de zekerheid die u zoekt. Maar hoe pakt u dit aan?


Customeyes 17 februari 2022
Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Wat is het verband tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit?

Tevreden klanten zijn niet automatisch loyale klanten.


Michiel de Snaijer 15 februari 2022
Toekomst veilig stellen? Zorg voor loyaliteit!

Toekomst veilig stellen? Zorg voor loyaliteit!

Klanten switchen in turbulente tijden. Dit terwijl klanten die langer blijven veel voordelen hebben. Ze zijn ambassadeurs van je organisatie en stellen je toekomst veilig.


Thaiza Kwas 04 juni 2021