Rolverwachtingenmodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek model: het Klantwaardemodel

Klanttevredenheidsonderzoek: een model dat meer vertelt dan alleen de cijfers is het Klantwaardemodel.


Hans Hylkema 10 september 2020
Masterclass Stakeholdermanagement 29-9-2016

Masterclass Stakeholdermanagement 29-9-2016


Paul van Schie 30 september 2016
Stakeholdersanalyse – dit is wat je naast inzichten nodig hebt

Stakeholdersanalyse – dit is wat je naast inzichten nodig hebt

Met een stakeholdersanalyse krijg je overzicht over je complexe omgeving, right? Wrong. Kom achter de behoeften van stakeholders met rolverwachtingen.


Paul van Schie 15 januari 2016
Bureau Jeugdzorg Zeeland: “We hebben onze positioneringstactiek richting individuele stakeholders aangepast”

Bureau Jeugdzorg Zeeland: “We hebben onze positioneringstactiek richting individuele stakeholders aangepast”

Customeyes sprak met Bureau Jeugdzorg Zeeland over wat het stakeholdersonderzoek onder gemeenten en samenwerkingspartners hun heeft opgeleverd.


22 oktober 2014
NCJ bouwt toegevoegde waarde voor relaties uit met behulp van een stakeholdersonderzoek

NCJ bouwt toegevoegde waarde voor relaties uit met behulp van een stakeholdersonderzoek

Om na te gaan of het NCJ twee jaar na de oprichting op de juiste koers zit, heeft Customeyes voor het NCJ een stakeholdersonderzoek uitgevoerd.


Niels Dekker 07 juli 2014