Feedback

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

Er zijn meerdere redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen op een rijtje gezet.


Sem Kieboom 06 februari 2023
5 tips voor waardevolle Customer Feedback

5 tips voor waardevolle Customer Feedback

Het Customeyes Customer Feedback Systeem maakt het makkelijk om continu klantfeedback te krijgen. U en uw medewerkers met klantcontact hebben realtime inzicht.


Michiel de Snaijer 28 juni 2022
Wat levert continu klantonderzoek jou op?

Wat levert continu klantonderzoek jou op?

Het is essentieel om goed in contact te staan met je klanten en om continu feedback van ze te krijgen. Zo kan je direct inspelen op veranderende klantbehoeften.


Customeyes 21 april 2022
Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

In een onzekere markt is het van belang dichtbij je klant te staan. Wie is die klant, wat houdt hem of haar bezig en wat vindt hij of zij belangrijk?


Customeyes 09 september 2021
10 Redenen om juist nu aan klanttevredenheid te werken

10 Redenen om juist nu aan klanttevredenheid te werken

U wilt een goed contact onderhouden met uw klanten en feedback van ze krijgen. Tien redenen waarom het verhogen van de klanttevredenheid groot belang is.


Customeyes 16 april 2019