Feedback

Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

In een onzekere markt is het van belang dichtbij je klant te staan. Wie is die klant, wat houdt hem of haar bezig en wat vindt hij of zij belangrijk?


Customeyes 09 september 2021
Wat levert continu feedback van klanten jou op?

Wat levert continu feedback van klanten jou op?

Het is essentieel om goed in contact te staan met je klanten en om continu feedback van ze te krijgen. Zo kan je direct inspelen op veranderende klantbehoeften.


Customeyes 19 augustus 2021
[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

Er zijn meerdere redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen op een rijtje gezet.


21 juli 2016
Klantwaarde-maandoverzicht juli

Klantwaarde-maandoverzicht juli

Overzicht van (video)blogs over klantenonderzoek, stakeholdersonderzoek, klantwaarde van Customeyes.


05 augustus 2014
Volg klantenfeedback in sociale media op de voet

Volg klantenfeedback in sociale media op de voet

Door de feedback van uw klanten ook online goed te monitoren en door positieve conversaties te faciliteren, vergroot u de kans dat uw klanten fans worden.


14 september 2011