Toegevoegde waarde

Stappenplan: Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter

Stappenplan: Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter

Het stappenplan – Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter? Concrete handvatten hoe je medewerkers klantgerichter maakt.


Customeyes 30 november 2023
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Michiel de Snaijer 26 oktober 2023
Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

In B2B organisaties zijn de relatiemanagers bij uitstek degenen die dit succes kunnen realiseren. Maar hoe komt u erachter wat voor uw klanten van waarde is?


Niels Dekker 04 juli 2023
Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Mei Lin Parisius 04 mei 2023
[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

Er zijn meerdere redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen op een rijtje gezet.


Sem Kieboom 06 februari 2023