Toegevoegde waarde

Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

Relatiemanager: creëer succes door meer waarde

In B2B organisaties zijn de relatiemanagers bij uitstek degenen die dit succes kunnen realiseren. Maar hoe komt u erachter wat voor uw klanten van waarde is?


Niels Dekker 04 juli 2023
Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Mei Lin Parisius 04 mei 2023
[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

Er zijn meerdere redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen op een rijtje gezet.


Sem Kieboom 06 februari 2023
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Michiel de Snaijer 01 december 2022
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 06 september 2022