Toegevoegde waarde

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

[VIDEO] 9 redenen waarom je een klantenonderzoek zou moeten doen

Er zijn meerdere redenen waarom een klantenonderzoek voor jouw organisatie het verschil kan maken. We hebben de 9 belangrijkste redenen op een rijtje gezet.


Sem Kieboom 06 februari 2023
Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Customeyes 05 januari 2023
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Michiel de Snaijer 01 december 2022
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 06 september 2022
Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #7 Richting voor de organisatie

Videoserie – Klantenonderzoek: What’s in it for me? – #7 Richting voor de organisatie

Een klantenonderzoek geeft u belangrijke stuurinformatie voor uw organisatie. Mits goed opgezet, geeft het antwoord op belangrijke strategische vragen.


04 september 2022