Toegevoegde waarde

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Thaiza Kwas 25 mei 2021
Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Thaiza Kwas 11 maart 2021
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Thaiza Kwas 08 december 2020
Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

Het klantwaardemodel: hoe werkt het?

In ons klantenonderzoek staat het klantwaardemodel centraal.


Thaiza Kwas 11 november 2020
Creëer toegevoegde waarde en behoud je klanten

Creëer toegevoegde waarde en behoud je klanten

Het is essentieel om goed in contact te staan met klanten en ze tevreden te houden. Behoud klanten door toegevoegde toegevoegde te creëren.


26 juni 2019