Toegevoegde waarde

Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Een positieve klantervaring maakt van bestaande klanten supporters!

Het bieden van een prettige klantervaring is essentieel voor het realiseren van de organisatiedoelstellingen. Maar hoe zorg je voor die geweldige klantervaring?


Customeyes 05 juli 2022
Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde vergroten: 4 stappen

Klantwaarde is de waarde die jullie klant ervaart als hij een product of dienst afneemt. De toegevoegde waarde die je biedt aan klanten is essentieel.


Thaiza Kwas 19 april 2022
Stappenplan: Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter

Stappenplan: Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter

Het stappenplan – Hoe worden mijn medewerkers klantgerichter? Concrete handvatten hoe je medewerkers klantgerichter maakt.


Customeyes 12 januari 2022
Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Hoe speel ik in op klantbehoeften? Vraag het klanten zelf!

Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren; waarom het meer om het lijf heeft dan een vragenlijstje uitsturen.


Thaiza Kwas 28 oktober 2021
Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Vier tips voor het perfecte kerstgeschenk voor jouw klanten

Hoe zorg je dat je met het kerstgeschenk de juiste snaar raakt bij klanten? Deze vier gouden regels helpen om je klantrelatie te verstevigen.


Thaiza Kwas 08 december 2020