Customer Delight

Creëer de ‘wow’-ervaring voor je klanten

Creëer de ‘wow’-ervaring voor je klanten

Klanten tevreden stellen is niet langer voldoende in de huidige competitieve wereld. Het gaat om méér dan tevredenheid. Lees hoe je dat doet.


20 december 2019
Customer delight

Customer delight

Klanten tevreden stellen is niet langer voldoende in de huidige competitieve wereld. Het gaat om méér dan tevredenheid. Het gaat om customer delighted.


Customeyes 12 juni 2015
Verrast een berg, kost een beetje

Verrast een berg, kost een beetje

Dankzij Starbucks drink ik mijn koffie het liefst met mijn naam en een smiley op de cup. Klanten willen niet meer bediend worden, maar verrást. Hoe doe je dat? 


Customeyes 26 maart 2015
verrassingsfeestje

verrassingsfeestje

Wat hebben Coolblue, KLM  en Starbucks met elkaar gemeen? Ze verpesten allemaal onze klanten! Die nu opeens niet meer bediend willen worden, maar verrást.


Customeyes 25 maart 2015
Stel: u wordt gezien als partner…

Stel: u wordt gezien als partner…

Voor organisaties in de zakelijke dienstverlening is het soms lastig om verwachtingen van klanten te bepalen. Zorg dat u weet welke rol klanten u gunnen.


Hans Hylkema 30 januari 2014